Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 3

Maandag, 19 februari 2024

Afgelopen zondag is de derde Wintercompetitie wedstrijd gevist. 19 deelnemers vonden de moed om op deze slechte regenachtige dag naar de Put te komen. Ook vandaag was er wel beet te krijgen en vis te vangen. Maar geweldig is het nog niet! Vandaag was het wederom secuur vissen en werd het aas uiterst voorzichtig genomen.

Ook vandaag werden er brasems gevangen en diverse mensen raakten er ook kwijt. Vanwege de wind werd iedereen aan de Gorinchemse kant weggezet, opgedeeld in twee vakken en een Dichtbij Vak. De dagwinst van de Grote Put gevist in Vak B ging vandaag wederom naar Herman Verhoef met 5941 gram. Tweede werd Toon de Wit met 200 gram! In vak A was er ook wel beet te krijgen, maar ook hier heel zuinig. William Teuling wist hier het beste mee om te gaan en de vakwinst te behalen met 2461 gram. Tweede, Gijs Verhoef met 2303 gram. Het "Dichtbij" wordt met de week beter, maar nog steeds zuinig en lastig te bevissen. Het leverde voor Kees Slob redelijk wat stuks op, met een gewicht van 851 gram. Tweede Peter van Gijn met 45 gram. De Karper Put was ook redelijk. Eerste werd in Vak A, Kees van Klift met 11350 gram. Tweede Bram Boogert met 7050 gram. Vak B, eerste Chris van Pelt met 6700 gram en tweede Mathieu Klop met 4750 gram.