Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 4

Maandag, 4 maart 2024

Afgelopen zondag is de vierde Wintercompetitie wedstrijd gevist. 21 deelnemers namen de moeite om op deze redelijke dag naar de Put te komen. Maar ook vandaag was het wederom secuur vissen en werd het aas uiterst

voorzichtig genomen. Ook vandaag werden er wat brasems gevangen en diverse mensen raakten er ook kwijt. Vanwege de nog steeds wat mindere opkomst en slecht begaanbaar terrein werd iedereen aan de Gorinchemse kant weggezet, opgedeeld in twee vakken, waarvan één het Dichtbij Vak. De dagwinst van de Grote Put ging dit keer naar Gijs Verhoef met 5409 gram. Tweede werd Herman Verhoef met 5122 gram, derde Sjaak van de Kaa met 3111 gram. Het "Dichtbij" was vandaag niet geweldig. Het leverde voor Jan de Vos redelijk wat stuks op, met een gewicht van 863 gram. Tweede Kees Slob met 123 gram. De Karper Put was heel moeilijk en lastig. Een uitschieter en daarmee eerste, werd Bennie van Opijnen met 37200 gram. Tweede Herman Hoeke met 2050 gram Het andere vak werd gewonnen door Bram Boogert 17000 gram en tweede Mathieu Klop met 8300 gram.