Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 5

Maandag, 18 maart 2024

Afgelopen zondag is de vijfde Wintercompetitie wedstrijd gevist. 25 deelnemers namen de moeite deze dag naar de Put te komen.

Eigenlijk best wel een dag met perfecte weersomstandigheden. Voor de pauze werd er door een ieder in de Grote Put best wat vis gevangen en een ieder had er dan ook vertrouwen in, dat dit zich door zou zetten na de pauze. Maar die vlieger ging helaas niet op. Er werd, op een enkeling na, nog nauwelijk een beet verzilverd. Vanwege de grotere en betere opkomst vandaag, weer eens aan beide zijden gevist. De dagwinst van de Grote Put, gevist aan de Gorinchemse zijde, ging dit keer wederom naar Gijs Verhoef met 6000 gram. Tweede werd Peter Swart met 5841 gram. Het vak aan de Hoogblokland kant werd, ook wederom, gewonnen door Herman Verhoef met 4210 gram. Tweede werd hier Sjaak van der Kaa met 3872 gram. Het "Dichtbij" vak wordt ook met de week beter en leverde de winst op voor Cor van der Kaa met een gewicht van 3663 gram. Tweede Kees Slob met 759 gram. De Karper Put was vandaag uitzonderlijk moeilijk en lastig. Eerste in het A vak werd Elvira Thur met 5400 gram en tweede Chris van Pelt met 2850 gram. Het B vak werd gewonnen door Patrick de Ruiter met 4250 gram en tweede werd Ruben Romijn met 1100 gram.