Uitslag Aal Berendsen Paaskoppel wedstrijd 2024

Dinsdag, 2 april 2024

Afgelopen zondag is de traditionele Aal Berendsen Paaskoppel wedstrijd weer gevist. Plaats van handeling waren onze vertrouwde Hoogbloklandse Putten.

Eddy had voor deze wedstrijd samen met Wilma de Paasversierselen opgezocht en voor gekookte eitjes gezorgd, welke de deelnemers zich goed lieten smaken. Het weer zat in het begin niet echt mee, maar de zon maakte richting einde wedstrijd toch plaats voor de nattigheid. Maar liefst 36 deelnemers waren van plan er een leuke, maar nog belangrijker, een gezellige wedstrijd van te maken. En... , niet onbelangrijk, er werd op sommige stekken best leuk vis gevangen. Aansluitend, de traditionele verloting en prijsuitreiking, met eieren voor iedere deelnemer. In het Hoogbloklandvak waren de gemiddelden vandaag het beste, wat resulteerde in een vak winst, maar ook een totaal overwinning voor Chris van Pelt en Elvira Thur met maar liefst 17916 gr. Tweede William Teuling en Bram Boogert met 6600 gr, en derde Herman en Gijs Verhoef met 5161 gr. De Gorinchemse kant werd vandaag gewonnen door de alleen vissende Peter Swart met 9354 gr. Tweede werd hier Jan de Vos en Will Zwaan met 4439 gr, derde Toon de Wit en Kees Slob met 3909 gr. Het Dichtbij Vak bleef vandaag ver achter, en werd gewonnen door Paul en Gera Stasse met een schamele 438 gr. Tweede Eddy Vink en Peter van Gijn met 233 gr en derde Koos Hoekwater en Arie de Koning met 171 gr. Ook de Karper Put was net als het Dichtbij Vak vandaag niet geweldig. Uitzondering waren Patrick en Jan de Ruiter met een vangst van 20350 gr. Tweede Bennie van Opijnen en Mathieu Klop met slechts 4650 en derde Herman Hoeke en Kees van Klift met 2300 gr. De volgende wedstrijd is de laatste winterwedstrijd, waarna we weer vervolgen met een nieuwe zomer competitie.