Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 6

Maandag, 15 april 2024

Afgelopen zondag is de zesde en laatste Winterwedstrijd gevist van de winter 2023-2024. 20 Goedgemutste deelnemers kwamen deze dag hun geluk beproeven.

Een dag met perfecte weersomstandigheden, ondanks de opgave van lage temperaturen. Dat viel dus reuze mee!! Het was een genot om de paaiende vissen gade te slaan. Nu werd ook direct weer duidelijk wat een enorme karpers er nog steeds in de Grote Put zitten. Voor de pauze werden er al een paar gehaakt door een aantal deelnemers, wat zich na de pauze diverse keren herhaalde en resulteerde in lijn- en elastiekbreuk. De dagwinst van de Grote Put, gevist aan de Hoogblokland zijde, ging dit keer wederom naar Peter Swart met 11750 gram. Tweede werd Herman Verhoef met een nog altijd respectabele 7924 gram. Het vak aan de Gorinchemse kant werd gewonnen door William Teuling met 6922 gram. Tweede werd hier Sjaak van der Kaa met 3842 gram. Het "Dichtbij" vak wordt ook met de week beter en leverde de winst op voor Cor van der Kaa met een gewicht van 4481 gram. Tweede Nico Visser met 1719 gram. De Karper Put was vandaag ook redelijk. Eerste in het A vak werd Elvira Thur met 7500 gram en tweede Kees van Klift met 3350 gram. Het B vak werd gewonnen door Herman Hoeke met 24950 gram en tweede werd Bennie van Opijnen met 16650 gram.

Dan nog even het volgende:
De eerst volgende wedstrijd is de eerste zomerwedstrijd van dit jaar. Graag bij deelname van de eerste zomerwedstrijd even kenbaar maken of je de zomerwedstrijden op de Grote Put of op de Karper Put wil vissen. Tussentijds switchen is voor de competitei wedstrijden niet mogelijk!!