Uitslag Zomercompetitie wedstrijd 4

Maandag, 1 juli 2024

Afgelopen zondag is de vierde wedstrijd van de zomercompetitie 2024 gevist. Met een mooie opkomst van 26 deelnemers kon de Grote Put goed gevuld worden.

Met name door het perfecte visweer had een ieder er veel zin in. Hoewel de vangsten vandaag op sommige stekken opvallend verschillend waren, was het gemiddeld vandaag niet echt slecht. Gaat de één voor de dikke vissen en een ander voor de aantallen, beide was goed te doen vandaag. De dagwinst van de Grote Put kwam dit keer uit het Gorinchem Vak. Met een gewicht van 6976 gram wist Sjaak van der Kaa dit vak te winnen. Tweede, Jan de Ruiter met 3458 gram en derde Kees Slob met 2515 gram. Aan de Hoogblokland zijde ging de winst naar Chris van Pelt, die naast veel aantallen ook nog wat dikke vissen wist te vangen, met als resultaat, een gewicht van 6709 gram. Tweede werd Herman Verhoef met 5549 gram nipt voor Paul Stasse die met 5407 gram derde werd. Het Dichtbij Vak was vandaag verrassend genoeg niet best, en werd gewonnen door Koos Hoekwater met 817 gram. Tweede, Peter van Gijn met 229 gram. De Karper Put was vandaag best goed. De dagwinst was voor Herman Hoeke met 26950 gram, tweede Kees van Klift met 21900 gram en derde Bennie van Opijnen met 20800 gram.

Eerst volgende wedstrijd is de Marathon. Opgaven via de persoonlijke app van Elvira.
Let op !! Deze wedstrijd begint om 7.30 uur