Uitslag Zomercompetitie wedstrijd 7

Maandag, 26 augustus 2024

Afgelopen zondag is de zevende wedstrijd van de zomercompetitie 2024 gevist. Door nog steeds wat vakanties en andere verplichtingen een beetje magere opkomst van 17 deelnemers.

Na een nacht met veel regen en onweer, uiteindelijk deze morgen toch perfecte omstandigheden en was de verwachting best groot. Maar helaas, over het geheel genomen vielen de resultaten wederom erg tegen. De dagwinst van de Grote Put kwam dit keer uit het Gorinchem zijde vak. Met een gewicht van 3830 gram wist Toon de Wit dit vak overtuigend te winnen. Tweede in dit vak, Chris van Pelt met 2357 gram, en als derde Herman Verhoef met 1635 gram. Aan de Hoogblokland zijde ging de winst naar Bram Boogert, met een gewicht van 2486 gram. Tweede werd William Teuling met 2278 gram nipt voor René Bijl, die met 2194 gram derde werd. Het Dichtbij Vak werd vandaag gewonnen door Dirk van Straten met 2394 gram nipt voor Cor van der Kaa die tweede werd met 2349 gram. De Karper Put één deelnemer (!) Herman Hoeke met 8050 gram.