Uitslag Zomercompetitie wedstrijd 8

Maandag, 9 september 2024

Afgelopen zondag is alweer de achtste wedstrijd van de zomercompetitie 2024 gevist. Een mooie opkomst van 22 deelnemers. Met prima weer in het vooruitzicht, ging een ieder gemotiveerd naar zijn gelootte stek.

Vooropgesteld dat er vandaag toch wel een paar echte uitschieters tussen zaten, waren over het geheel genomen, de resultaten van vandaag zeker niet slecht. De dagwinst van de Grote Put kwam dit keer uit het Dichtbij Vak. Met een gewicht van 10506 gram, mede geholpen door een grote karper, wist Peter van Gijn dit vak overtuigend te winnen. Tweede in dit vak, Willem Bogaard met 2299 gram, en als derde Cor van der Kaa met 509 gram. Aan de Hoogblokland zijde ging de winst naar Herman Verhoef, die zijn kopstek goed wist uit te buiten met een mooi gewicht van 8357 gram. Tweede, op ruime afstand Paul Stasse met 3041 gram, nipt voor Chris, die met 3016 gram derde werd. Het Gorinchem Vak was vandaag ook niet slecht en werd gewonnen door Ron Hooghiemstra met 6546 gram, tweede William Teuling met 5440 gram en derde Gijs Verhoef, die uiteindelijk door materiaal pech maar na een langdurige strijd, helaas een grote karper moest afgeven, 4397 gram. De Karper Put slechts 3 deelnemers was vandaag ook best goed. Daar werd Herman Hoeke wederom winnaar met 32200 gram, tweede Bennie van Opijnen met 16050 gram en derde Kees van Klift met 6200 gram.