Wedstrijd

Afgelopen zondag is de tweede wedstrijd van de zomercompetitie 2024 gevist. Leuke opkomst! 27 deelnemers kwamen deze dag hun geluk beproeven. Een dag met grote verschillen en dus een dag voor de meeste deelnemers om snel te vergeten. De vangsten waren zó slecht dat er in het Hoogblokland vak, er maar één persoon meer als een kilo kon aanbieden. Voor deze omstandigheden, in deze tijd van het jaar, zijn we dat wel gewend maar zó slecht, komt dat weinig voor. De dagwinst van de Grote Put kwam dit keer uit het Gorinchem Vak. Met een paar mooie brasems, wist Peter Swart 5436 gram aan te bieden. Tweede Mandy Swart met 4164 gram en derde William Teuling met 2553 gram. Aan de Hoogblokland zijde ging de winst wederom naar Herman Verhoef met 4347 gram. Tweede werd Will Zwaan met 851 gram en derde was Toon de Wit met 667 gram. Het Dichtbij Vak was ook niet geweldig, maar gemiddeld altijd nog beter dan de Hoogblokland Zijde, en werd gewonnen door Eddy Vink met 1973 gram. Tweede werd Peter van Gijn met 1856 gram en derde Koos Hoekwater met 1410 gram. De Karper Put was vandaag met maar twee deelnemers redelijk. Ook vandaag was de dagwinst weer voor Herman Hoeke met 24700 gram, tweede Kees van Klift met 8100 gram.

Datum (en tijd) Zondag 19-05-2024 08:00 uur t/m zondag 19-05-2024 12:15 uur
Uiterlijke inschrijfdatum