Wedstrijd

Afgelopen zondag is de derde wedstrijd van de zomercompetitie 2024 gevist. 19 deelnemers kwamen deze dag hun geluk beproeven. Voor wat het weer betreft, een beetje fris maar gelukkig eens droog. Bij aanvang van de wedstrijd werd eerst een minuut stilte gehouden voor ons ontvallen ere lid Gerrit Prins. Ook vandaag waren de vangsten nog niet geweldig, maar er zit weer een beetje stijgende lijn in. De dagwinst van de Grote Put kwam dit keer uit het Gorinchem Vak. Met een gewicht van 5962 gram wist Chris van Pelt dit vak te winnen. Tweede William Teuling met 3559 gram en derde Gijs Verhoef met 3004 gram. Aan de Hoogblokland zijde ging de winst naar Patrick van Mourik met 4143 gram. Tweede werd Bram Boogert met 2507 gram en derde David Boer met 2349 gram. Het Dichtbij Vak was ook vandaag niet geweldig, en werd gewonnen door Eddy Vink met 1919 gram. Tweede Koos Hoekwater met 609 gram. De Karper Put was vandaag redelijk. De dagwinst was voor Bennie van Opijnen met 19700 gram, tweede Patrick de Ruiter met 11300 gram en derde Jan de Ruiter met 7700 gram.

Eerst volgende wedstrijd is de zaterdag avond koppel. Opgaven via de persoonlijke app van Elvira

Datum (en tijd) Zondag 02-06-2024 08:00 uur t/m zondag 02-06-2024 12:15 uur
Uiterlijke inschrijfdatum