Zaterdagavondkoppel

Afgelopen zaterdagavond is de traditionele avond koppel wedstrijd van 2024 gevist. Met een beetje lage opkomst van 28 deelnemers opgedeeld in 14 koppels werd er mede door de sterke wind aan één gevist. Voor wat het weer betreft is het bijna een kopie van de voorgaande wedstrijden. Periodes van droogtes gevolgd door zomerse plensbuien, en best koud voor de tijd van het jaar. Terwijl we vorig jaar in de eerste hittegolf zaten! Vandaag waren de vangsten met name na de pauze redelijk, tot goed. De dagwinst van de Grote Put kwam met een gewicht van 8294 gram op naam van Chris van Pelt en Elvira Thur, goede tweede in dit vak William Teuling en Bram Boogert met 6721 gram derde Sjaak van der Kaa en Ron Hooghiemstra met 4460 gram. Het Dichtbij Vak was ook vandaag niet geweldig, en werd gewonnen door Koos Hoekwater en Willem Bogaard met 3279 gram, nipt voor Paul en Gera Stasse met 3033 gram en derde Cor van der Kaa en George Schaap met 2119 gram. De Karper Put was ook vandaag moeilijk en kende ook een lage opkomst. De winst was voor Jack van der Aa en Martin Zwijgers met 26450 gram, tweede Herman Hoeke en Kees van Klift met 15550 gram.

Datum (en tijd) Zaterdag 15-06-2024 16:00 uur t/m zaterdag 15-06-2024 21:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum